Minden siker forrása a tanulás.

Önbizalom erősítés, személyiségfejlesztés,
motiváció, ingyenes online tanfolyamok itt >>

· FŐOLDAL · HÍRLEVÉL · KÍNÁLAT · CÉLKITŰZÉS · INSTANT MOTIVÁCIÓ · SZEMÉLYISÉGFEJLESZTÉS · KAPCSOLAT ·
 

kód: T17
cím: Gazdag gyerek, okos gyerek
szerző: Robert T. Kiyosaki, Sharon L. Lechter
kiadás éve: 2002
kategória: Anyagi függetlenség
oldalszám: 264
ár: 2 500,- Ft

 

     << vissza

     Kedvezmény

     Gyors megrendelés

     Könyvlista

 

AJÁNLÁS

A Gazdag papa, szegény papa és a CASHFLOW-négyszög szerzőinek legújabb könyve azokhoz a szülőkhöz szól, akik:

  • biztos pénzügyi alapokkal szeretnék elindítani gyermekeiket, anélkül, hogy ez egy vagyonba kerülne;

  • ki akarják bontakoztatni gyermekük természet adta tehetségét és egyéni tanulási stílusát, ami által az önfejlesztés és az ismeretszerzés vágya második természetükké válik;

  • nem nyugszanak bele abba, hogy az egyébként jó képességű gyermekük képtelen megfelelni az iskola elvárásainak.
     

„Ez a könyv azokat a szülőket kívánja segíteni, akik észrevették, hogy megváltozott a világ, és gyanítják, hogy a jelenlegi oktatási rendszer nem elégíti ki gyermekeik speciális igényeit; azoknak a szülőknek, akik hajlandók aktívabban részt venni gyermekeik oktatásában, és nem hagynak mindent az iskolára.”

Robert T. Kiyosaki
Befektető, vállalkozó, tanár


„Életet adunk gyermekeinknek, dédelgetjük és szeretjük őket, de megértjük-e őket igazán? A Gazdag gyerek, okos gyerek megmutatja, hogyan gondolkodnak és hogyan tanulnak legkönnyebben a gyermekeink. Ezzel a tudással felvértezve segíthetjük őket abban, hogy képesek legyenek észrevenni és megragadni az életük során felbukkanó lehetőségeket.”

Sharon L. Lechter
Befektető, ügyvezető, okleveles könyvvizsgáló


TARTALOM

Bevezetés Miért nem érdekli a bankárunkat a bizonyítványunk?

I. rész A pénz csupán gondolat
    1. Minden gyerek gazdagnak és okosnak születik
    2. Zseni- e a gyerekünk?
    3. Előbb hatalmat adjunk a gyerekeinknek — és csak azután pénzt!
    4. Aki gazdag akar lenni, annak meg kell csinálnia a házi feladatát
    5. Hány nyerő képletre lesz szüksége gyermekünknek?
    6. Idejétmúlt lesz- e a gyerekünk tudása 30 éves korára?
    7. Abbahagyhatják- e a munkát a gyerekeink harmincéves korukra?

II. rész A pénz nem tesz gazdaggá
    8. Bankárom soha nem kéri a bizonyítványomat
    9. A gyerekek játszva tanulnak
    10. Miért vesztesek a gyűjtögetők?
    11. Mi a különbség jó és rossz adósság között?
    12. Tanulás igazi pénzzel
    13. Egyéb módszerek gyermekünk pénzügyi IQ- jának fejlesztésére
    14. Mire való a zsebpénz?

III. rész Találjuk meg gyermekünkben a zsenialitást!
    15. Hogyan fedezzük fel gyermekünk természet adta tehetségét?
    16. A siker azt jelenti, szabadon lehetünk önmagunk

Zárszó A világ legfontosabb hivatása

A) Függelék
    Sharon Lechter, az anya:
    Adjunk zsebpénzt vagy ne adjunk? — Az ősrégi vita

B) függelék
    Sharon Lechter, az okl. könyvvizsgáló és anya:
    Pénzügyi helyszíni szemlék: Pénzügyi gyakorlatok szülőknek és gyerekeiknek


Zseni az Ön gyereke?

Szerintem igen, és remélem, ön is így gondolja. Az ön gyerekének minden bizonnyal sokféle tehetsége van. A baj csak az, hogy jelenlegi oktatási rendszerünk csupán egyetlen tehetséget ismer el. Ha az ön gyereke nem abban tehetséges, amit az oktatási rendszer elismer, akkor elofordulhat, hogy butának érzi magát az iskolában. Ami a legrosszabb, megeshet, hogy a rendszer észre sem veszi vagy tönkreteszi gyermeke tehetségét. Tudom, hogy sok gyerekkel hitetik el az iskolában, hogy kevésbé okos, mint a többiek, mert más gyerekekkel hasonlítják össze.

Azok a gyerekek pedig, akik szellemileg és érzelmileg elfogadják, hogy nem olyan okosak, mint mások, óriási hátránnyal indulnak az életben.

Nagyon fontos, hogy a szülők korán felismerjék gyerekük vele született tehetségét, megerősítsék, fejlesszék az adott képességeket, és megvédjék őket az oktatási rendszer egyfajta tehetségre alapozó „zsenijeitől”.

Ha azt kérdezik tőlem, szerintem minden gyerek okos-e, azt felelem: – Még sosem láttam olyan kisbabát, aki ne kíváncsian és izgatottan tanult volna. Sosem láttam olyan babát, akit erőltetni kellett volna, hogy tanuljon meg járni vagy beszélni. Még sosem láttam olyan babát, aki ne állt volna fel, ha elesett, és azt mondta volna a földön fekve, hogy „már megint nem sikerült, azt hiszem, sose fogok megtanulni járni”.

Csak olyan babákat láttam, akik felálltak, elestek, felálltak, elestek, felálltak, elestek, míg végül felálltak és járni kezdtek, majd később futni. A kisbabák természetes lelkesedéssel tanulnak. Ezzel szemben sok olyan iskolás gyerekkel találkoztam, akik unatkoznak az iskolában, vagy dühösen otthagyják az iskolát, vagy kudarcnak élik meg a tanulmányaikat, vagy fogadkoznak, hogy soha többé nem iratkoznak be sehova.

Ezeknek a gyerekeknek a természetes tanulási kedvükkel valami történt, mire eljutottak az iskola végére. Apám úgy fogalmazna: – A szülő legfontosabb feladata, hogy megőrizze gyermeke tehetségét és tanulási kedvét, különösen, ha a gyerek nem szeret iskolába járni.

Robert T. Kyiosaki: „Gazdag gyerek, okos gyerek” címu könyve alapján

vissza a lap tetejére

 

- vissza       megrendelés -
Vaszati
© sikerkonyv.hu

Narasimha
INGYENES személyiségfejlsztő hírlevélhez kattintson ide! >>
...ahol az ingyenes anyagok is többet érnek, mint máshol a fizetős!

online személyiségfejlesztés sunrider termékek online retorika tanfolyam online önfejlesztés könyvesbolt vaszati védikus építészet navaratna talizmán ékszer